Wednesday, August 26, 2015

سیلفی لینے کے انداز میں چھپے شخصیت کے پوشیدہ راز


جلد ہی سیلفی سے شخصیت کی پیش گوئی کرنے والے سافٹ ویئر عام ہوں گے،ماہرین فوٹو: فائل
سنگاپور: جس طرح کسی انسان کی تحریر، مصافحہ اور یہاں تک کے ای میل لکھنے کا اندازانسان کے بارے میں اہم انکشاف کرسکتا ہے بالکل اسی طرح سیلفی لینے کا انداز بھی آپ کی بہت سی اندرونی باتوں کو آشکار کرتا ہے۔
اس ضمن میں سنگاپور کی نانیانگ ٹیکنالوجیکل یونیورسٹی نے ایک سروے کرکے اسے برطانوی نفسیاتی یونیورسٹی کے تحقیقی جرنل میں شائع کرایا ہے۔ اس کے لیے چین میں ٹویٹر جیسی ایک مشہور ویب سائٹ سینا وائبو سے 123 سیلفیاں لی گئیں اور ہر ایک سے اس کی شخصیت کے بارے میں سوال کیا گیا تھا۔
پھر تصاویر میں 13 پہلوؤں کا جائزہ لیا گیا جن میں چہرے پر تاثرات، کیمرے پر دیکھنے کے انداز اور تصویر کے مقام کا جائزہ لیا گیا۔ اس کے بعد تجربے کے دوسرے حصے میں 107 چینی طالب علموں کی تصاویر اور ان کی شخصیت پر سوالنامہ پوچھا گیا۔ اس کے بعد سیلفی اسٹائل اور شخصیت کے بارے میں تعلقات کا انکشاف ہوا ہے۔
دوستانہ طبعیت اور بات ماننے والے افراد سیلفی چہرے کے نیچے سے لیتے ہیں۔ جبکہ پرخلوص شعور رکھنے والے افراد سیلفی لیتے وقت قدرے وسیع پس منظر کو بھی تصویر میں شامل کرتے ہیں۔ اسی طرح جو لوگ زندگی میں نت نئے تجربات کرسکتے ہیں وہ مثبت تاثرات کا اظہار کرتے ہیں ۔ خوف اور اضطراب رکھنے والے افراد سیلفی لیتے وقت اپنا منہ چونچ جیسا بناتے ہیں۔
دوسری جانب ماہرین کہتے ہیں کہ یہ ایک چھوٹا سا مطالعہ ہےجو صرف ایک ملک پر کیا گیا ہے اور اسے عالمی سطح پر لاگو نہیں کیا جاسکتا لیکن سب ایک بات پر متفق ہے کہ جس طرح آئینہ سچ بولتا ہے اسی طرح سیلفی بھی شخصیت کے کئی اہم پہلو ظاہر کرتی ہے۔

No comments:

Post a Comment

قربانی فی سبیل اللہ۔۔۔تحریر: مجدی رشید

عید قربان حقیقی معنوں میں ایسے پسے ہوئے طبقے کے لئے خوشیوں کا پیغام لے کر آتا ہے جنہیں سارا سال گوشت میسر نہیں آتا۔ پیر 5 اگست 2019 qu...